12 Ocak 2012 Perşembe

Seaş'a 85 Çalışan Alınacak

Reklamlar
Seaş'a 85 Kamu İşçisi Alınacak

Soma ilçesindeki Soma Elektrik Üretim A.Ş'ye (SEAŞ) 85 kamu işçisinin alınacağı bildirildi.

Haber: Seaş'a 85 Kamu İşçisi Alınacak
Soma ilçesindeki Soma Elektrik Üretim A.Ş'ye (SEAŞ) 85 kamu işçisinin alınacağı bildirildi. Manisa genelinden yapılacak alımlar için müracaatlara başlandı. KPSS'den 60 puan ve üzeri alanların başvurabileceği 85 kişilik kadro için 19 Ocak tarihine kadar İşkur Soma şubesine başvuru yapılması gerekiyor. SEAŞ'ın 85 kişilik kamu işçisi alımına başvurunun yoğun olması bekleniyor.

Santrale alınacak branşlar ve aranan şartlar şu şekilde; İnşaat Teknisyeni 1 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) İnşaat Teknolojisi Alanının Yapı Duvarcılığı Dalı mezunu, Metal İşleri Teknisyeni 15 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Metal İşleri Bölümü mezunu, Metal Teknolojisi Alanının Kaynakçılık Dalı mezunu, Motor Teknisyeni 3 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Motor Bölümü mezunu, Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanının İş Makineleri Dalı mezunu, Elektronik Teknisyeni 7 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi)

Elektronik Bölümü mezunu, Elektrik Elektronik Teknolojisi Alanının Otomasyon Sistemleri Dalı mezunu, Kimya Teknisyeni 3 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Kimya Bölümü mezunu, Kimya Teknolojisi Alanının Kimya Dalı mezunu, Endüstriyel Bakım-Onarım Elektrikçisi 4 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Elektrik Bölümü mezunu, Elektrik Elektronik Teknolojisi Alanının

Endüstriyel Bakım-Onarım Dalı mezunu,

Elektrik Teknisyeni 9 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Elektrik Bölümü mezunu, Elektrik Elektronik Teknolojisi Alanının Yüksek Gerilim Sistemleri Dalı mezunu,

Makine Teknisyeni 35 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Makine Bölümü mezunu, Tesviye Bölümü mezunu, Makine Teknolojisi Alanının Makine Bakım ve Onarım Dalı mezunu, Bilgisayar Teknisyeni 2 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Bilgisayar Bölümü mezunu, Bilgisayar Teknolojisi Alanının

Bilgisayar Teknik Servisi Dalı mezunu, Forklift Operatörü 1 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Forklift Operatörü belgesine ve "G" sınıfı sürücü belgesine sahip olmak 2 Yıl Deneyim Sahibi Olmak, Ekskavatör (kazıcı) Operatörü 1 kişi

Ortaöğretim (Lise ve dengi) - Ekskavatör Operatörü belgesine ve "G" sınıfı sürücü belgesine sahip olmak 2 Yıl Deneyim Sahibi Olmak, Vinç Operatörü 1 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Vinç Operatörü belgesine ve "G" sınıfı sürücü belgesine sahip olmak 2 Yıl Deneyim Sahibi Olmak,

Kepçe Operatörü 1 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Kepçe Operatörü belgesine ve "G" sınıfı sürücü belgesine sahip olmak 2 Yıl Deneyim Sahibi Olmak, Buldozer (dozer) Operatörü 1 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Dozer Operatörü belgesine ve "G" sınıfı sürücü belgesine sahip olmak 2 Yıl Deneyim Sahibi Olmak, Dış Lastik Tamircisi 1 kişi Ortaöğretim (Lise ve dengi) Meslekte en az 2 yıllık deneyimi olmak (Bonservisi olmak) ve bu durumu SGK hizmet dökümü ile kanıtlamak.

İşkur'a yapılacak başvuruların 19 Ocak'ta sona ereceği belirtildi. - MANİSA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder