29 Eylül 2010 Çarşamba

Polis Olmak İsteyenler İçin Başvurular Başladı

Reklamlar
Polis Meslek Eğitim Merkezleri'ne Alınacak Öğrenciler İçin Başvuru Süresi Bugün Başladı.

Polis Meslek Eğitim Merkezleri'ne(POMEM) alınacak öğrenciler için başvuru süresi bugün başladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, POMEM öğrencileri için müracaat işlemlerinin 29 Eylül-14 Ekim 2010 tarihleri arasında kabul edileceği bildirildi.

2011 yılında başlayacak 10 ve 11. dönem Polis Meslek Eğitimleri'ne 2009 ve 2010 yılları KPSS-3 puan türünde 60 ve üzerinde puan alan ve en az dört yıllık öğretim kurumlarından mezun olmuş veya denkliği kabul edilmiş yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların başvurabileceği ifade edilen açıklamada, her iki döneme 9 bin 500 erkek ve 500 bayan toplam 10 bin adayın kabul edileceği ifade edildi.

Emniyet Genel Müdürlüğü, katılmak isteyenlerin geniş bilgiyi tüm il emniyet müdürlüklerindeki Eğitim Şube Müdürlülerine başvurabilecekleri gibi, ayrıca www.egitim.pol.tr internet adresinden de öğrenebilecekleri bildirdi.(ANKA)

kaynak:haberler.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder